Individuální poradce
Máte dotazy k objednávce nebo potřebujete poradit?
234 495 495
Otevírací doba
po-pá: 09.00-18.00
so: zavřeno
ne: zavřeno
24.12.24: 09.00-13.00
25.12.24: zavřeno
26.12.24: zavřeno
01.01.25: zavřeno
Platební poskytovatel služeb
Veškeré platební transakce přes SnowTrex kreditní kartou jsou zabezpečeny společností Stripe (www.stripe.com).
Všechny informace a údaje, které je pro uskutečnění platby třeba zadat, jsou při přenosu šifrovány pomocí SSL. Tyto údaje nelze zobrazit, odchytit nebo použít třetími osobami. Údaje se také neukládají v našem systému.
Společnost Stripe je poskytovatel technických služeb a nezabývá se stížnostmi, které souvisejí s objednávkami. Ty musejí být vyřešeny přímo s cestovní kanceláří SnowTrex a/nebo s Vaším bankovním institutem.
Všechny informace a údaje, které je pro uskutečnění platby třeba zadat, jsou při přenosu šifrovány pomocí SSL. Tyto údaje nelze zobrazit, odchytit nebo použít třetími osobami. Údaje se také neukládají v našem systému.
Společnost Stripe je poskytovatel technických služeb a nezabývá se stížnostmi, které souvisejí s objednávkami. Ty musejí být vyřešeny přímo s cestovní kanceláří SnowTrex a/nebo s Vaším bankovním institutem.
Často kladené dotazy (FAQ)
Zde najdete odpovědi na nejčastěji kladené otázky - chronologicky od vyhledávání a objednávky vybraného zájezdu přes příjezd do střediska až po cestu zpět.
Obsah
1. Vyhledávání a objednávka
- Jak najdu vhodný zájezd? Pokud jste si Vaši zimní dovolenou naplánovali na konkrétní termín, použijte náš vyhledávač zájezdů vyhledávání & objednávka. Zde můžete mimo jiné specifikovat vyhledávání dle střediska a počtu účastníků. Případně máte možnost si vybrat v našich kategoriích zájezdů nebo Last-Minute nabídkách. Hledáte nabídky, kde si za příznivé ceny vedle lyžování užijete i spoustu legrace & párty? Tak určitě nevynechte naše speciální akce.
- Jaké formy a kategorie ubytování existují? Podrobný přehled nabízených ubytování najdete zde
- Jak mohu zájezd objednat? On-line objednávka: Poté, co si vyberete vhodné ubytování a kategorii pokoje, dostanete se do objednávkového procesu, který Vás provede krok za krokem až k závazné objednávce.
Telefonická objednávka: Samozřejmě můžete objednávku provést s námi i telefonicky. Pro objednávku budete potřebovat jména, příjmení a data narození všech cestujících. - Je skipas v ceně zájezdu? Skipas je zpravidla zahrnutý v ceně. Další informace na toto téma najdete zde.
Informace ohledně doobjednání služeb najdete pod bodem „Mohu do objednávky ještě něco dodatečně doplnit?” - Je výhodné objednat si kurz lyžování nebo snowboardingu, či zapůjčení materiálu předem? Ano, díky dlouholetým smlouvám s našimi partnery se vyplatí objednat kurzy lyžování a snowboardingu resp. Materiál již u nás. Ve srovnání s místními cenami tím podstatně ušetříte.
- Jaké existují slevy? V závislosti na typu ubytování a věku účastníků zájezdu získáte slevu v mnoha ubytováních - pro děti až 100 %! Přesná hodnota slevy se automaticky zobrazí při vytvoření nezávazné nabídky online nebo přímo při objednávce. Často jsou navíc snížené ceny za pronájem materiálu.
- Do kdy je možné zájezd objednat? Zájezd můžete objednat až do jednoho dne (pokud se jedná o pondělí až pátek) před jeho termínem. Pokud cestujete vlastním autem v sobotu, můžete si zájezd objednat do pátku cca 15 hodin. U krátkodobých objednávek, cca 2 týdny před nástupem na zájezd, máte při on-line objednávce možnost platit pouze kreditní kartou, při telefonické objednávce je v těchto případech nadále možná i platba bankovním převodem. Poté, co obdržíme potvrzení o Vaší platbě pomocí internetového bankovnictví nebo hotovostního vkladu, zašleme Vám podklady k zájezdu e-mailem (ve formátu PDF). Další informace o možnostech platby najdete zde.
- Co znamená když je pokoj "dostupný na vyžádání"? Objednat pokoj, který je "k dispozici na vyžádání", znamená, že Vámi požadovaný pokoj nespadá do našeho kontingentu a až po závazné objednávce z Vaší strany musíme vyžádat jeho dostupnost u ubytování. Prověření dostupnosti může trvat až 7 pracovních dnů a po tuto dobu je Vaše objednávka stále závazná. Zpravidla obdržíme zpětnou vazbu již do cca 3 pracovních dnů. Pokud nám bude dostupnost Vámi požadovaného pokoje potvrzena, obdržíte zakrátko poté na Vaši e-mailovou adresu potvrzení zájezdu/fakturu.
V případě, že daný pokoj již není k dispozici, nemůže být bohužel potvrzena celá objednávka a vy budete neprodleně informováni telefonicky nebo e-mailem. Rádi Vám pomůžeme při hledání jiné vhodné alternativy, kterou samozřejmě nejste povinni přijmout. - Jakým způsobem můžu uplatnit jeden nebo více dárkových poukazů? Dárkové poukazy mohou být dle údajů na poukazu uplatněny při objednávce přes internet. Číslo/a poukazu/ů zadejte prosím v posledním kroku objednávky u údajů prvního účastníka.
Existují dvě verze dárkových poukazů (o jakou verzi se jedná, je uvedeno na poukazu):
Poukazy na osobu: Na jednu objednávku může být uplatněno více poukazů současně. V případě, že hodnota poukazu přesahuje cenu zájezdu pro danou osobu, daný rozdíl mezi hodnotou poukazu a cenou zájezdu automaticky propadá. Neexistuje žádné připsání k dobru.
Pokud vlastníte více poukazů, které platí na osobu (nikoli objednávku), zadejte prosím všechna čísla poukazů do pole pro číslo poukazu u prvního účastníka (např. 12345, 54321, 45678). První číslo poukazu platí pro prvního účastníka, druhé pro druhého účastníka a tak dále.
Poukazy na objednávku: Na danou objednávku může být uplatněn pouze jeden poukaz. Případně je uplatnění poukazu vázáno na minimální cenu zájezdu pro osobu, nebo minimální cenu kompletního zájezdu (viz. informace k poukazu).
U poukazu na objednávku, bude daná sleva odečtena u prvního účastníka (hlavního objednavatele zájezdu).
Po zadání čísla (čísel) poukazu/ů a osobních údajů hlavního objednavatele klikněte prosím na ikonu „Použít dárkový poukaz“. Posléze obdržíte aktualizovaný přehlede cen, který obsahuje zadané slevy. Pro dokončení objednávky klikněte prosím na ikonu „Závazně objednat“, objednávka je pak s konečnou platností z Vaší strany potvrzena.
- Mohu do objednávky ještě něco dodatečně doplnit? Osoby nebo služby (výbava na lyže nebo snowboard, kurzy, prodloužení/rozšíření skipasu, stravování, extra služby dle nabídky, viz objednávkový proces) můžete přiobjednat telefonicky nebo e-mailem obvykle do 14.00 hodin posledního pracovního dne (po-pá) před nástupem na zájezd, pokud uhradíte vzniklý nedoplatek kreditní kartou. V takovém případě bude zbývající částka automaticky odečtena z Vašeho účtu. Následnou objednávku, kterou byste chtěli uhradit bankovním převodem, lze provést pouze do 16 dnů před začátkem zájezdu. Pokud jste si zájezd původně objednali s bankovním převodem, doporučujeme nejprve změnit způsob platby pomocí platebního odkazu, který najdete v potvrzení zájezdu a poté nás kontaktovat.
- Je miminko pojištěno přes rodiče? Pro batolata (do 24 měsíců na začátku cesty včetně) nelze sjednat žádné pojištění. V případě zájmu lze pojištění sjednat samostatně (není možné přes nás).
- Je možné si zájezd objednat na dva týdny? Jelikož nabízíme většinu našich zájezdů na 7 nocí, není obecně možné objednat zájezd na čtrnáct dní. Dva po sobě jdoucí týdny je však možné objednat jako dvě oddělené objednávky (zkontrolujte prosím předem dostupnost obou termínů!). Budete-li chtít lyžovat každý den, objednejte si u prvního týdne prosím prodloužení skipasu o 7. den. Po provedení obou objednávek nás o tom, prosím, neprodleně informujte, abychom zajistili tomu odpovídající zpracování obou objednávek. Jelikož se stále jedná o dvě samostatné objednávky, budou Vám veškeré potřebné doklady odeslány pro každý z objednaných týdnů zvlášť.
- Jak najdu bezbariérové ubytování? Poté, co jste poprvé vyhledali zájezd podle kritérií (středisko | osoby | termín | délka), otevřou se Vám na levé straně naše možnosti filtrů. To Vám umožní pod bodem „Vybavení ubytování” zvolit filtr „Bezbariérové”. Vyhledávání pak ukáže pouze ta ubytování, jejichž vybavení je bezbariérové.
Rádi poptáme také závazně u Vámi vybraného ubytování, zda ve Vámi vybraném termínu jsou ještě bezbariérové pokoje k dispozici. Obratťe se na nás s tímto požadavkem nejlépe telefonicky. - Mohu jako nezletilá osoba objednat zájezd? Je vyžadováno prohlášení o souhlasu ze strany zákonného zástupce? Pokud jste hlavním objednavatelem zájezdu a ke dni objednávky ještě nejste plnoletý, potřebujeme písemný souhlas Vašeho zákonného zástupce. Zašlete nám prosím co nejrychleji potřebný písemný souhlas zákonného zástupce faxem nebo e-mailem (použijte, prosím, tento tiskopis). Bez písemného souhlasu zákonného zástupce není možné objednávku zpracovat.
- Pro jaké termíny je doporučení hodné objednávat zájezdy s větším předstihem? Vzhledem k vysoké poptávce doporučujeme včasné objednávky zejména pro následující termíny: Vánoce, Silvestr, Jarní prázniny a Velikonoce.
- Jsou mé osobní údaje zašifrované? Pro zašifrování a ochranu Vašich osobních údajů používáme nejnovější techniku Secure Socket Layers (SSL). SSL je celosvětově považováno za nejbezpečnější metodu přenosu dat na internetu. Každá výměna dat mezi Vaším internetovým prohlížečem a naší webovou stránkou, u které dojde k přenosu Vašich osobních údajů, je zašifrována a tím chráněna před ztrátou, manipulací, poškozením a chybami. Vaše osobní údaje jsou u nás v bezpečí!
Více informací na toto téma najdete zde. - Mohu si vzít s sebou na dovolenou své domácí zvíře? Poté, co odešlete počáteční vyhledávání s kritérii (destinace | osoby | termín | délka), se na levé straně otevřou naše možnosti filtru. Ty umožňují nastavit filtr "Domácí zvířata možná" v části "Vybavení ubytování". Výsledný seznam pak zobrazuje pouze ubytování, kam by bylo možné Vašeho domácího mazlíčka vzít s sebou.
Zda jsou domácí zvířata vítána bez dalších omezení, nebo zda je nutné o ně požádat nebo je předem přihlásit v ubytování, se dozvíte v popisu ubytování v části „Domácí zvířata“. Jsou tam uvedeny i případné náklady na místě za zvíře nebo jiná nezbytná opatření.
Pokud jsou požadována vyžádání nebo předchozí nahlášení a Vaše cesta je naplánována za méně než 42 dní (6 týdnů), doporučujeme, abyste nás ohledně objednání telefonicky kontaktovali.Pokud se má zájezd uskutečnit za více než 6 týdnů, můžete objednat online a poté nám jednoduše poslat e-mail s číslem Vaší objednávky. Sdělte nám prosím plemeno, velikost a váhu vašeho domácího zvířete. - Jak funguje oznamovací služba „Upozornění na dostupnost“? Vaše vysněné ubytování ještě není možné objednat? Žádný problém, protože s upozorněním na dostupnost Vám nabízíme bezplatnou e-mailovou službu, která Vás nezávazně informuje, jakmile bude možné Vámi požadované ubytování na našich webových stránkách znovu objednat. Další informace naleznete zde.
2. Platba
- Kdy a jakým způsobem se zájezd platí? S potvrzením zájezdu je splatná záloha ve výši 25 % z ceny zájezdu (případně plus objednané cestovní pojištění). Zbylá částka je splatná 6 týdnů před termínem zájezdu. V případě objednávek, které přijdou 6 týdnů před zájezdem a méně, je splatná celá částka okamžitě a najednou. Platbu je možné provést bankovním převodem nebo kreditní kartou. Podklady k zájezdu mohou být zaslány až ve chvíli, kdy je platba za zájezd kompletně uhrazena, nejdříve však 14 dní před nástupem na zájezd.
- Na co dbát při platbě bankovním převodem? Během několika dní po provedení objednávky obdržíte e-mailem Vaše potvrzení zájezdu/fakturu, kde jsou uvedeny veškeré údaje pro uskutečnění platby. Prosím, vykonejte platbu včas, nejpozději do daného terminu. Budeme-li v případě objednávky provedené krátce před odjezdem potřebovat potvrzení o platbě, kontaktujeme Vás co nejrychleji. V takovém případě vezměte, prosím, na vědomí následující informace:
Potvrzení o platbě ,prosím, zašlete na: info-cz@snowtrex.com.
Dbejte, prosím, na to, aby bylo potvrzení o platbě platné.
Následující údaje musí potvrzení o platbě obsahovat:
- Příjemce platby je „TravelTrex GmbH“.
- Bankovní spojení (číslo účtu + kód banky) firmy TravelTrex GmbH musí být kompletně, správně a viditelně zadáno - údaje najdete na Vašem potvrzení zájezdu.
- Logo banky musí být viditelné.
- Částka musí souhlasit se zálohou/doplatkem Vašeho zájezdu.
- Potvrzení platby nesmí být formou textového nebo Word dokumentu.
- Na potvrzení platby musí být uvedena poznámka, že byl převod již nenávratně proveden (např. printscreen z Vašeho online-bankingu s uvedením potvrzení převodu nebo papírové potvrzení s razítkem banky a Vaším podpisem, stejně jako podpisem zaměstnance banky).
- Zůstatek na Vašem kontě nesmí být v mínusu.
- Vidíte-li stránku, kterou si přejete vyfotit, již na Vaší obrazovce, tak
- stiskněte tlačítko „Print“ nebo
- současně „Ctrl“ a „Print“
- Otevřete program „Paint“ nebo „Word“ a pomocí současného stisknutí tlačítek „Ctrl" a „V" vložte printscreen do programu.
- Uložte soubor ve formátu JPG a zašlete nám jej v příloze e-mailu.
Po obdržení platného potvrzení platby Vám přibližně 14 dní před nástupem na zájezd zašleme Vaše podklady k zájezdu. - Na co dbát při platbě kreditní kartou? Pro uskutečnění objednávky si ,prosím, připravte následující údaje:
- Název institutu kreditní karty
- Majitel kreditní karty
- Číslo kreditní karty
- Datum platnosti
- CVC kód
U kreditních karet Visa a Mastercard se kód CVC skládá ze tří posledních číslic v políčku pro podpis na zadní straně kreditní karty.
U kreditní karty American Express naleznete čtyřmístný kód CVC napřední straně kreditní karty nad jejím číslem.
Prosím berte na vědomí, že v případě platby kreditní kartou American Express Vám vzniká poplatek ve výši 3 % z celkové ceny zájezdu. Platba kreditní kartou Visa nebo Mastercard je bezplatná.
Transakce plateb probíhá přes zprostředkovatele platebních služeb Stripe. Další informace najdete zde.Vezměte, prosím, na vědomí, že hned po vykonaní Vaší online objednávky bude zaúčtovaný 1 $. Táto suma bude obratem připsaná spět na Váš účet a slouží k verifikaci Vaší kreditní karty.
- Jsou mé osobní údaje zašifrované? Pro zašifrování a ochranu Vašich osobních údajů používáme nejnovější techniku Secure Socket Layers (SSL). SSL je celosvětově považováno za nejbezpečnější metodu přenosu dat na internetu. Každá výměna dat mezi Vaším internetovým prohlížečem a naší webovou stránkou, u které dojde k přenosu Vašich osobních údajů, je zašifrována a tím chráněna před ztrátou, manipulací, poškozením a chybami. Vaše osobní údaje jsou u nás v bezpečí!
Více informací na toto téma najdete zde.
3. Příprava na zájezd
- Na co je třeba dát si pozor, když si objednáme cestu do zahraničí (požadavky pro vstup do země a zdravotní předpisy)? Předtím, než se vydáte na cestu do zahraničí, zkontrolujte prosím, zda máte platný občanský průkaz nebo pas. Pouze řidičský průkaz není platným dokladem totožnosti k překročení státních hranic.
Pro občany České republiky cestujících v rámci EU stačí, aby měli s sebou platný občanský průkaz.
Pokud máte jinou státní příslušnost, několik státních příslušností nebo cestujete mimo EU, mějte, prosím, na paměti možnost nutnosti obstarat si vízum. Vydání víza může trvat i několik týdnů a je proto třeba o něj zažádat co nejdříve. Pokud od nás k žádosti o vízum potřebujete určité informace, kontaktujte nás, prosím, včas.
V rámci EU neplatí žádná speciální nařízení, týkající se povinného očkování při vycestování do zahraničí. Přesto je doporučováno zkontrolovat si všechna Vaše poslední očkování (zejména pro případ možného úrazu). Informujte se včas ohledně platných zdravotních nařízení.
Přehled vstupních požadavků pro zemi, do které chcete cestovat, v kombinaci s Vaším občanstvím naleznete také zde.
Kromě toho dále doporučujeme uzavřít cestovní pojištění, kterým se vyhnete riziku vysokých nákladů v případě úrazu v průběhu zájezdu. Během objednávacího procesu máte možnost vložit do Vaší objednávky různé druhy pojištění. - Kdy a jak obdržím podklady k zájezdu? Podklady k zájezdu Vám budou zaslány e-mailem cca 14 dní před termínem zájezdu. Veškeré údaje obdržíte v PDF souboru, který je součástí přílohy e-mailu. Pokud nemáte ve Vašem počítači nainstalován program Adobe Acrobat Reader, můžete si ho zdarma stáhnout pod odkazem, který je součástí e-mailu. Pokud jste ve Vaší objednávce neuvedli žádnou e-mailovou adresu, obdržíte podklady k zájezdu poštou. V obou případech budou vouchery vystaveny pouze hlavnímu objednavateli zájezdu. Jsou však platné pro všechny účastníky zájezdu.
- Musím si s sebou na zájezd vézt vlastní povlečení/ručníky? U popisu ubytování naleznete informace o tom, zda-li je Váš apartmán vybaven povlečením a/nebo ručníky nebo zda-li si je můžete zapůjčit v místě pobytu. V hotelích a penzionech jsou ručníky a povlečení vždy zahrnuty v ceně.
- Jak jsou vybaveny kuchyně v apartmánech? Zpravidla jsou kuchyně vybaveny nádobím, hrnci a sporákem s troubou/mikrovlnnou troubou. Mycí a čistící potřeby, stejně jako toaletní papír nejsou součástí vybavení apartmánů. Dané potřeby je rovněž možné zakoupit v místních supermarketech.
- Co všechno si musím vzít s sebou na zájezd? Existuje nějaký seznam věcí? Ano, vše co byste neměli zapomenout přibalit do Vašeho zavazadla, najdete v tomto seznamu věcí: seznam věcí na dovolenou
4. Příjezd a ubytování
- Bude mi při dopravě vlastním autem zaslán popis cesty do místa pobytu? Ne. S Vašimi podklady k zájezdu obdržíte i odkaz na bezplatný plánovač tras, s jehož pomocí si můžete nechat vygenerovat přesný popis cesty. Chcete-li s plánováním Vašeho zájezdu začít dřív, najdete na našich stránkách u jednotlivých středisek bod „Doprava/mapa“, kde je k dispozici grafika spolu s odkazem na plánovač tras. S jeho pomocí najdete cestu k Vašemu ubytování rychle a jednoduše.
- Jaké existují možnosti dopravy? Přehled nabízených možností dopravy resp. přesné informace o ní najdete zde.
- Do kolika hodin se musím ubytovat? Check-in se zpravidla provádí v odpoledních hodinách dne příjezdu. Podrobné informace získáte spolu s Vašimi podklady k zájezdu. V případě příjezdu po 18.00 hodině je nezbytné se předem spojit s ubytováním a domluvit se na individuálním termínu pro předání klíčů.
- Jak se dá příjemně využít den příjezdu do střediska? Můžete si udělat např. příjemnou procházku po centru střediska, rozhlédnout se po lyžařském areálu anebo využít jedné z několika nabídek pro trávení volného času. Pokud chcete tento den strávit na sjezdovce, máte možnost zakoupit si přímo na pokladně jedno- nebo půldenní permanentku. Ve všech střediscích si můžete uložit Vaše zavazadlo do úschovny, ve Francii částečně za poplatek.
5. V místě pobytu
- Musím zaplatit pobytovou taxu? Ve většině středisek se platí pobytová taxa, která je splatná na místě. Informace o pobytové taxe naleznete zpravidla v části „Poplatky v místě pobytu“. Pokud tomu tak není a pobytová taxa není uvedena jako zahrnutá služba, neměli jsme v době Vaší objednávky k pobytové taxe žádné bližší informace. V tomto případě obdržíte další informace na místě po Vašem příjezdu.
- Musím kauci za apartmán složit v hotovosti nebo ji mohu uhradit kreditní kartou? Upřednostněno je složit kauci kreditní kartou (např. Mastercard, Visa, American Express, Diners). Je však také možné složit kauci hotově.
- Kdy mi bude kauce vrácena? Pokud jste nezpůsobili žádné škody, bude Vám kauce v plné výši vrácena v den odjezdu naším delegátem nebo na recepci. V případě, že jste složili kauci kreditní kartou, bude Vám daná částka převedena zpět (max. o 3 týdny) na Vaše konto v následujících dnech po ukončení zájezdu.
- Je možné objednat si kurz lyžování nebo snowboardingu? Ve většině středisek nabízíme kurzy lyžování a snowboardingu. Pokud nejsou v objednávkovém procesu žádné kurzy k dispozici, můžete si je podle potřeby rezervovat u místní školy lyžování. Na mnoha místech spolupracujeme s partnerskými školami lyžování, u kterých můžete přímo na místě získat slevy na kurzy lyžování a snowboardingu ve výši 5-15 %. Pokud takovou slevu nabízíme, najdete ji uvedenou ve službách zahrnutých v ceně. Spolu s Vašimi podklady k zájezdu obdržíte také voucher, který následně předložíte v lyžařské škole na místě pro získání této slevy.
- V jakém jazyce probíhá výuka lyžování/snowboardingu? Kurzy jsou kromě místního jazyka k dispozici zpravidla také v anglickém jazyce.
- Kde si mohu vyzvednout své zapůjčené vybavení? Vybavení si můžete objednat na období od následujícího dne po příjezdu do dne odjezdu. Vybavení k zapůjčení si můžete vyzvednout ve sportovní prodejně zpravidla již odpoledne v den příjezdu po předložení voucheru. Adresu najdete na voucheru pro vybavení. Pokud není uvedena přesná adresa, ale pouze název půjčovny lyží, existuje v místě několik obchodů od stejného poskytovatele. V tomto případě si můžete vybrat, ze které pobočky řetězce chcete vybavení vyzvednout.
- Jaké typy stravování poskytují jednotlivá ubytovací zařízení? Máte možnost výběru mezi apartmány s vlastním stravováním, penziony se snídaní a hotely s polopenzí, plnou penzí nebo all inclusive. Informace o tom, jaký typ stravování vybraný zájezd obsahuje, najdete mimo jiné vždy v popisu na stránce vybraného ubytování. Pokud je stravování obsaženo, začíná se zpravidla v den příjezdu večeří (při polopenzi, plné penzi a all inclusive) a končí v den odjezdu snídaní.
- Kde se podává jídlo, pokud je přiobjednáno "dodatečné stravování"? Přiobjednané jídlo se podává v hotelu nebo v restauraci nedaleko Vašeho ubytovacího zařízení.
6. Odjezd a cesta zpět
- Kdy se musím vystěhovat z pokoje? Doba pro check-out je obvykle stanovena na ráno v den odjezdu kolem 10. hodiny. Přesné informace obdržíte spolu s Vašimi podklady k zájezdu nebo, je-li k dispozici, i od Vašeho delegáta zájezdu.
- Můžu lyžovat ještě v den odjezdu? Pokud chcete lyžovat ještě v den odjezdu, máte možnost skipas u většiny našich nabídek za příplatek přímo při online objednávání prodloužit. Zvolte jednoduše 7denní skipas. Samozřejmě tak můžete učinit také telefonicky nebo e-mailem do 14.00 hodin posledního pracovního dne (po-pá) před odjezdem přes naší kancelář, anebo za vyšší příplatek přímo na místě. Svá zavazadla si můžete (částečně za poplatek) uložit v ubytovacím zařízení. Někde je rovněž možné se po lyžování před odjezdem osprchovat (poplatek možný).
7. Odstoupení od zájezdu
- Jak můžu stornovat můj objednaný zájezd? Před zahájením zájezdu je kdykoli možné od zájezdu odstoupit. Odstoupení musí provést osoba, která zájezd objednala (hlavní objednavatel), přičemž doporučujeme písemnou formu (e-mail). Výše poplatků za storno je uvedena v našich Všeobecných obchodních podmínkách (bod 4.). Další informace naleznete zde.
Chtěli byste zrušit kompletní objednávku? Aktuální storno poplatky, stejně jako možnost stornovat celou objednávku sami, naleznete po přihlášení do Vašeho osobního zákaznického účtu My SnowTrex.
Chcete-li se zeptat na podmínky částečného zrušení, náhradních osob nebo změn objednávky, nebo máte jiný dotaz týkající se stornování, zašlete nám, prosím, e-mail s číslem Vaší objednávky na adresu storno-cz@snowtrex.com nebo prostřednictvím kontaktního formuláře ve Vašem zákaznickém účtu My SnowTrex.
Vezměte, prosím, na vědomí, že žádosti o storno zaslané prostřednictvím e-mailu/kontaktního formuláře je možné přijmout od pondělí do pátku během uvedených otevíracích hodin. Pokud nám bude definitivní storno doručeno mimo uvedené otevírací hodiny, bude brán jako termín pro zrušení zájezdu následující pracovní den (po-pá). - Jak se mohu vyvarovat storno poplatků? Objednání naší Flex-Option Vám umožní snadno jednou zdarma zrušit Vaši objednávku nebo ubytovací jednotku (jednotky) nebo provést změnu objednávky za aktuální ceny až 32 nebo dokonce 16 dní před příjezdem. Zde naleznete všechny informace k Flex-Option.
Pokud současně s Vaším odstoupením od zájezdu uvedete náhradní osobu, která Vaše místo převezme, nevznikají v tomto případě také žádné poplatky za stornování. Přitom budou všechny objednané služby (s výjimkou pojištění) převedeny na nového účastníka.
Pokud jste si Flex-Option neobjednali a zvažujete změnu zájezdu na jiný termín nebo jinou cílovou destinaci, najdete zde všechny informace o našich možnostech změny objednávky.
Doporučujeme také, abyste si objednali Pojištění proti stornu. Přestože objednání pojištění neumožňuje bezplatné stornování, pojištění Vám uhradí plné storno náklady (po odečtení malé spoluúčasti), pokud musíte cestu zrušit před odjezdem z pojištěného důvodu (např. nemoc). V opačném případě mohou storno náklady činit až 90 % ceny zájezdu. - Mohu změnit objednávku mého již objednaného zájezdu? Všechny informace k možnostem změny objednávky naleznete zde.
Pokud byste se rádi zeptali na změnu objednávky u konkrétního případu, obraťte se na nás, prosím, prostřednictvím e-mailu s udáním čísla objednávky na storno-cz@snowtrex.com. - Je výhodné uzavřít pojištění proti stornu? Pojištění proti stornu je tak důležité, že jsme dokonce ze zákona povinni toto pojištění v našich službách nabízet.
Toto pojištění za Vás uhradí storno poplatky (možná menší spoluúčast), které mohou představovat až 90 % z celkové ceny zájezdu, pokud jste museli zájezd zrušit z důvodu, na něž se pojištění vztahuje (např. nemoc).
Abyste tedy vedle „frustrace“, kterou s sebou odřeknutí zájezdu přináší, nemuseli nést ještě finanční následky, je uzavření Pojištění proti stornu více než doporučení hodné. - Za jakých podmínek mohu nárokovat pojištění proti stornu? Pokud jste uzavřeli pojištění proti stornu a odřeknete zájezd z důvodu, jež je součástí pojištění (viz. „Služby“) jako pojištěný důvod, jste povinni se pod číslem pojistky obrátit na příslušnou pojišťovací instituci (ne na nás), abyste měli nárok na úhradu storno poplatků. Číslo pojistky je shodné s číslem potvrzení zájezdu.
Kontaktní údaje pojišťovny naleznete ve Vaší pojistce. Od pojišťovny se rovněž dozvíte, jaké písemné podklady musíte doložit (např. účet za storno, lékařské potvrzení). Událost vzniklých škod prosím neprodleně ohlaste. Žádost můžete podat také přímo online na webu pojišťovny. Všechny důležité informace, které jsou nutné pro bezproblémové vyřízení storna či přerušení zájezdu, naleznete v potvrzení o pojištění.
8. Doporučení příteli
- Co se skrývá pod "Doporučením příteli" u SnowTrex? Objednali jste si skvělou zimní dovolenou u SnowTrex? Pak se o svou radost podělte a profitujte z ní rovnou dvakrát.
Protože za každé úspěšné doporučení Vám SnowTrex poděkuje slevou na Vaši příští zimní dovolenou.
Vámi doporučení přátelé automaticky obdrží slevu 1 500 Kč na první objednávku. - Co z toho budu mít, když získám nového zákazníka? Za každé úspěšné doporučení obdržíte 5 % z ceny zájezdu Vašich přátel ve formě poukazu, který můžete použít při příští objednávce lyžařského zájezdu. Tento slevový poukaz Vám bude zaslán e-mailem po uskutečnění zájezdu Vašich doporučených přátel.
Příklad: Pokud by byl zájezd nového zákazníka v hodnotě 50 000 Kč, získá doporučitel, tedy Vy, poukaz ve výši 2 500 Kč na Váš příští zájezd u SnowTrex.
Obecně platí: Čím více přátel doporučíte, tím levnější - nebo dokonce zdarma - bude Vaše příští zimní dovolená! - Kdo může koho doporučit - a jak to funguje? Předpokladem je, že doporučující je již zákazníkem SnowTrex.
Doporučený může být každý, kdo ještě není zákazníkem SnowTrex.
Za sezónu je možné doporučit maximálně 8 přátel. Pokud bude doporučeno více přátel, jsme samozřejmě rádi. V tomto případě je však z daňových důvodů již potřeba živnostenské oprávnění. - Kdy a jak bude poukaz odeslán? Po absolvování zájezdu doporučeným přítelem obdrží doporučitel e-mailem automaticky svůj slevový poukaz s odpovídajícím kódem.
Pokud bylo doporučeno více přátel, bude se stávající hodnota poukazu tak dlouho navyšovat, dokud nedojde k uplatnění poukazu doporučitelem při objednávce jeho příští zimní dovolené u SnowTrex. - Kde a jak je možné poukaz uplatnit? Poukaz je možné uplatnit při online objednávce Vašeho příštího zájezdu na webové stránce SnowTrex. Stačí zadat kód poukazu v objednávkovém procesu do k tomu určeného políčka a cena zájezdu bude automaticky snížena o hodnotu poukazu.
Pokud hodnota poukazu převyšuje cenu zájezdu, je zájezd pro Vás kompletně zdarma.
Vezměte, prosím, na vědomí, že tento poukaz není kombinovatelný s dalšími slevami nebo poukazy. Ani dodatečné uplatnění na již existující objednávku není možné. Další podmínky naleznete přímo na poukazu. - Jak dlouho je poukaz platný? Poukaz je platný v sezóně, ve které doporučený nový zákazník absolvoval svůj zájezd, stejně jako po celou následující sezónu.
- Kde mohu vidět hodnotu mého poukazu? Kde mohu vidět, kolik přátel jsem doporučil/-a? Po absolvování zájezdu každým doporučeným novým zákazníkem bude doporučiteli automaticky odeslán e-mail s poukazem a jeho aktuální hodnotou.
Pokud je doporučeno několik přátel, bude stávající hodnota voucheru navýšena, dokud doporučitel svůj poukaz neuplatní pro svou další objednávku u SnowTrex. - Kde mohu získat odkaz na doporučení přátel? Na naší informační stránce k akci "Doporučení příteli" se dole nachází políčko, do kterého zadáte jednoduše Vaší e-mailovou adresu a my Vám zašleme Váš osobní doporučující odkaz "Doporučení příteli".
- Můj přítel zapomněl provést objednávku přes doporučující odkaz "Doporučení příteli". Je možné mi připsat objednávku dodatečně? Ne, to bohužel možné není.
Aby mohla být automaticky přiřazena objednávka zájezdu doporučiteli, je nutné, aby ji doporučený nový zákazník bezpodmínečně provedl přes doporučující odkaz "Doporučení příteli" na naší webové stránce www.snowtrex.cz.
9. Všeobecné dotazy
- Co je Best-Price-záruka? V případě, že naleznete námi nabízený zájezd - při stejné dostupnosti a poskytování stejných služeb - u jiného organizátora zájezdů levněji, zašlete nám tuto nabídku nejpozději v den objednávky e-mailem na bestprice-cz@snowtrex.com a my Vám zaručíme lepší cenu o 260 Kč. Toto však neplatí, pokud dojde k dodatečné změně objednávky zájezdu a nelze kombinovat s jinými poukazy.
My jsme ale přesvědčeni o tom, že lepší poměr ceny a kvality služeb nenajdete! - Co znamená Záruka sněhu? V případě, že jsou z důvodu nedostatku sněhu pět dní před nástupem na zájezd (den příjezdu) veškerá lyžařská střediska, která jsou součástí Vámi objednaného skipasu (nejvyšší bod lyžařského střediska musí přitom ležet ve výšce nejméně 1 900 m n.m.), uzavřena, můžete zdarma ve stejném termínu přeobjednat zájezd do jiného střediska (v případě volné kapacity platí aktuální cena nového zájezdu bez akcí Last-Minute & Deals, vztahuje se na příjezdy od 01.01. do 15.03.).
Pro využití Záruky sněhu nás prosím v daný den (pět dní před nástupem na zájezd, např. v pondělí, pokud je dnem příjezdu sobota) kontaktujte e-mailem na zarukasnehu-cz@snowtrex.com. - Co znamená typ ubytování "penzion se snídaní plus název střediska"? Pokud Vámi požadované ubytování nemá žádný konkrétní název, nýbrž je označeno jen obecně jako "penzion se snídaní" + název střediska, dozvíte se zpravidla teprve od turistické kanceláře v místě pobytu, v jakém konkrétním penzionu budete ubytovaní. Naše "penziony se snídaní" jsou penziony v dané střediskové oblasti, které nabízí nocleh se snídaní a jsou vybaveny pohodlnými pokoji s koupelnou nebo sprchou a WC. U tohoto typu ubytování Vám nemůžeme zaručit, že větší skupiny budou ubytovány ve stejném domě.
- Co znamená dodatek "výhodná cena" za názvem ubytování nebo pokoje? Některá ubytovací zařízení / pokoje jsou uváděna v naší nabídce dvakrát: jednou s dodatkem "výhodná cena" a jednou bez dodatku. Pokud je popis pokoje identický s dodatkem, můžeme Vám tyto pokoje nabídnout obzvlášť výhodně. Mezi pokoji s dodatkem "výhodná cena" a bez dodatku nejsou žádné rozdíly v kvalitě. Proto se vyplatí pečlivě se podívat u dvakrát zobrazených ubytovacích zařízení a pokojů, zda není daný pokoj nabízen rovněž za "výhodnou cenu". Informace k vyhledávání ubytování najdete zde.
- Co znamenají zkratky BS, S, P, PP, AI, sprcha/WC? BS = bez stravování, tzn. vlastní stravování
S = nocleh se snídaní
P = nocleh s polopenzí (snídaně + večeře)
PP = nocleh s plnou penzí (snídaně + oběd + večeře)
AI = all inclusive (přesné služby: viz. popis ubytování)
sprcha/WC = pokoj má k dispozici koupelnu se sprchou a WC
koupelna/WC = pokoj má k dispozici koupelnu s vanou a WC - Co je Crazy Booking Night? V naší Crazy Booking Night můžete v rámci předem daného období získat nabídky za výrazně snížené ceny. Ceny platí vždy pro dané období zájezdu, např. ještě před sezónou, po sezóně nebo pro určitou cílovou destinaci. Slevy jsou v době trvání Crazy Booking Night již v uvedených cenách zahrnuty.
Objednávat lze během Crazy Booking Night pouze do vyprodání zásob. Samozřejmě je i u právě zlevněných nabídek v ceně zahrnuta i naše Best-Price-záruka.
Abyste mohli být o termínu a tématu naší Crazy Booking Night včas informováni, můžete se zde přihlásit k odběru našeho newsletteru. Informace obdržíte také přes naše sociální kanály. - Je možné zakoupit dárkový poukaz SnowTrex? Jakým způsobem je možné ho uplatnit? Ano, dárkové poukazy na zájezdy SnowTrex můžete zakoupit zde:
Koupit dárkový poukazJak uplatit poukaz u SnowTrex:
- Objednejte si na snowtrex.cz Váš zájezd a jako platební metodu zvolte "převod", čímž předejtete tomu, aby byl celý zájezd rovnou zaplacený a poukaz už by nebylo možné uplatnit. Hned poté obdržíte kopii on-line objednávky s číslem objednávky.
- Toto číslo objednávky, společně s Vaším poukazem, zašlete, prosím, na info-cz@snowtrex.com. Krátce nato obdržíte automatické potvrzení platby ve výši hodnoty Vašeho poukazu.
- Až obdržíte Potvrzení zájezdu/fakturu s upravenou cenou, zaplaťte uvedenou zbývající částku. Pokud si přejete, můžete změnit způsob platby na platbu kreditní kartou prostřednictvím platebního odkazu.
- Platnost poukazu: 3 roky od data vytvoření.