Newsletter

Přihlaste si newsletter a zajistěte si spoustu výhod!

Další informace k zájezdu

Bezplatné storno a změna objednávky

Bezplatné storno

Zájezd je už objednaný a Váš šéf Vám neschválil dovolenou? Rádi Vám vyjdeme při stornování nebo změně objednávky vstříc! Toto je u nás totiž do určité doby možné zdarma. Stěží najdete jinou cestovní kancelář, která je tak zaměřená na spokojenost svých zákazníků.

Bezplatné storno

V rámci 5 dnů od provedení objednávky je možné od ní bezplatně odstoupit, pokud termín zájezdu začíná za více než 6 týdnů (42 dnů). Tuto možnost lze využít pouze jednou na zákazníka příp. skupinu a pouze, pokud zájezd nebyl již přeobjednán.
V případě, že termín zájezdu začíná za méně než 6 týdnů (od 41. dne před příjezdem na zájezd), je zrušení zájezdu spojeno se storno poplatky dle bodu 4a našich Všeobecných obchodních podmínek.

Těšte se bez rizika: Právo na bezplatné odstoupení od smlouvy až do 30.09.2023!

U všech objednávek pro sezónu 23/24 Vám poskytneme právo na bezplatné odstoupení od smlouvy až do 30.09.2023. Platí nejpozději do 14 dní před zahájením zájezdu. Není na co čekat. Objednejte už teď!

Bezplatná změna objednávky

Pokud si v rámci Vašeho zájezdu přejete změnit ubytování nebo změnit termín zájezdu, je toto možné bezplatně do 6 týdnů (42 dnů) před začátkem zájezdu, pokud je vybraná alternativa dostupná a nesníží se ani doba pobytu ani počet účastníků zájezdu. Platná je aktuální cena nového zájezdu bez akcí Last-Minute & More.
V případě, že zájezd začíná za méně než 6 týdnů (od 41. dne před příjezdem), je tato změna spojena s poplatkem za změnu objednávky dle bodu 5.a našich Všeobecných obchodních podmínek.

Flex-Option: storno nebo změna objednávky ještě 32 nebo 16 dní před příjezdem

Většinu našich zájezdů lze nyní objednat s možností Flex-Option, která Vám umožňuje jednorázově zrušit objednávku nebo jednotlivé pokoje zdarma nebo změnit objednávku za aktuální ceny až 32 nebo dokonce 16 dní před příjezdem.
Zde naleznete všechny informace k naší Flex-Option.

Stornování celé objednávky můžete provést přímo ve Vašem osobním zákaznickém účtu My SnowTrex, kde také uvidíte aktuální výši storno poplatků.
Chcete-li se zeptat na podmínky částečného storna, náhradních osob nebo změny objednávky, nebo máte jiné dotazy týkající se zrušení zájezdu, zašlete nám, prosím, e-mail s číslem Vaší objednávky na adresu storno-cz@snowtrex.com.