Newsletter

Přihlaste si newsletter a zajistěte si spoustu výhod!

Další informace k zájezdu

Bezplatné storno a změna objednávky

Bezplatné storno

Zájezd je už objednaný a Váš šéf Vám neschválil dovolenou? Rádi Vám vyjdeme při stornování nebo změně objednávky vstříc! Toto je u nás totiž do určité doby možné zdarma. Stěží najdete jinou cestovní kancelář, která je tak zaměřená na spokojenost svých zákazníků.

Bezplatné storno

V rámci 5 dnů od provedení objednávky je možné od ní bezplatně odstoupit, pokud termín zájezdu začíná za více než 6 týdnů (42 dnů). Tuto možnost lze využít pouze jednou na zákazníka příp. skupinu a pouze, pokud zájezd nebyl již přeobjednán.
V případě, že termín zájezdu začíná za méně než 6 týdnů (od 41. dne před příjezdem na zájezd), je zrušení zájezdu spojeno se storno poplatky dle bodu 4a našich Všeobecných obchodních podmínek.

Očekávání bez rizika: Bezplatné storno do 30.09.2024!

U všech objednávek na sezónu 24/25 Vám poskytujeme právo na bezplatné zrušení do 30.09.2024. Platí nejpozději 14 dní před zahájením zájezdu. Tak objednejte a těšte se na další sezónu už teď!

Bezplatná změna objednávky

Pokud si v rámci Vašeho zájezdu přejete změnit ubytování nebo změnit termín zájezdu, je toto možné bezplatně do 6 týdnů (42 dnů) před začátkem zájezdu, pokud je vybraná alternativa dostupná a nesníží se ani doba pobytu ani počet účastníků zájezdu. Platná je aktuální cena nového zájezdu bez akcí Last-Minute & More.
V případě, že zájezd začíná za méně než 6 týdnů (od 41. dne před příjezdem), je tato změna spojena s poplatkem za změnu objednávky dle bodu 5.a našich Všeobecných obchodních podmínek.

Flex-Option: storno nebo změna objednávky ještě 32 nebo 16 dní před příjezdem

Většinu našich zájezdů lze nyní objednat s možností Flex-Option, která Vám umožňuje jednorázově zrušit objednávku nebo jednotlivé pokoje zdarma nebo změnit objednávku za aktuální ceny až 32 nebo dokonce 16 dní před příjezdem.
Zde naleznete všechny informace k naší Flex-Option.

Stornování celé objednávky můžete provést přímo ve Vašem osobním zákaznickém účtu My SnowTrex, kde také uvidíte aktuální výši storno poplatků.
Chcete-li se zeptat na podmínky částečného storna, náhradních osob nebo změny objednávky, nebo máte jiné dotazy týkající se zrušení zájezdu, zašlete nám, prosím, e-mail s číslem Vaší objednávky na adresu storno-cz@snowtrex.com.