Frequently Asked Questions

Zde najdete odpovědi na nejčastěji kladené otázky - chronologicky od vyhledávání a objednávky vybraného zájezdu přes příjezd do střediska až po cestu zpět.

1. Vyhledávání a objednávka

  • Jak najdu vhodný zájezd?
    Pokud jste si Vaši zimní dovolenou naplánovali na konkrétní termín, použijte náš vyhledávač zájezdů vyhledávání & objednávka. Zde můžete mimo jiné specifikovat vyhledávání dle střediska a počtu účastníků. Případně máte možnost si vybrat v našich kategoriích zájezdů nebo Last-Minute nabídkách. Hledáte nabídky, kde si za příznivé ceny vedle lyžování užijete i spoustu legrace & párty? Tak určitě nevynechte naše speciální akce.
  • Jaké formy ubytování nabízíte a jaký je mezi nimi rozdíl?
  • Jak mohu zájezd objednat?
  • Je skipas v ceně zájezdu?
  • Je výhodné objednat si kurz lyžování nebo snowboardingu, či zapůjčení materiálu předem?
  • Jaké existují slevy?
  • Do kdy je možné zájezd objednat?
  • Co znamená když je pokoj "k dispozici na vyžádání"?
  • Jakým způsobem můžu uplatnit jeden nebo více dárkových poukazů?
  • Kdy a jak musím uhradit cenu zájezdu?
  • Mohu do objednávky ještě něco dodatečně doplnit?
  • Je miminko pojištěno přes rodiče?
  • Je možné si zájezd objednat na dva týdny?
  • Jak najdu bezbariérové ubytování?
  • Mohu jako nezletilá osoba objednat zájezd?
  • Jsou mé osobní údaje zašifrované?

2. Odstoupení od zájezdu

  • Jak můžu stornovat můj objednaný zájezd?
  • Jak se mohu vyvarovat storno poplatků?
  • Mohu změnit objednávku mého již objednaného zájezdu?
  • Je výhodné uzavřít pojištění proti stornu?
  • Za jakých podmínek mohu nárokovat pojištění proti stornu?

3. Příprava na zájezd

  • Na co je třeba dát si pozor, když si objednám cestu do zahraničí (pas, vízum, zdraví)?
  • Kdy a jak obdržím podklady k zájezdu?
  • Musím si s sebou na zájezd vézt vlastní povlečení/ručníky?
  • Jak jsou vybaveny kuchyně v apartmánech?
  • Co všechno si musím vzít s sebou na zájezd? Existuje nějaký seznam věcí?

4. Příjezd a ubytování

  • Bude mi při dopravě vlastním autem zaslán popis cesty do místa pobytu?
  • Jaké existují možnosti dopravy?
  • Do kolika hodin se musím ubytovat?
  • Jak se dá příjemně využít den příjezdu do střediska?

5. V místě pobytu

  • Musím zaplatit pobytovou taxu?
  • Musím kauci za apartmán složit v hotovosti nebo ji mohu uhradit kreditní kartou?
  • Kdy mi bude kauce vrácena?
  • Je možné objednat si kurz lyžování nebo snowboardingu?
  • V jakém jazyce probíhá výuka lyžování/snowboardingu?
  • Jaké typy stravování poskytují jednotlivá ubytovací zařízení?
  • Kde se podává jídlo, pokud je přiobjednáno "dodatečné stravování"?

6. Odjezd a cesta zpět

  • Kdy se musím vystěhovat z pokoje?
  • Můžu lyžovat ještě v den odjezdu?
  • Kdy a jak se odjíždí?

7. Všeobecné dotazy

  • Co je Best-Price-záruka?
  • Co znamená záruka sněhu?
  • Co znamená typ ubytování "penzion se snídaní plus název střediska"?
  • Co znamená dodatek "výhodná cena" za názvem ubytování nebo pokoje?
  • Co znamenají zkratky BS, S, P, PP, AI, sprcha/WC?

Individuální poradce

Máte dotazy k objednávce nebo potřebujete poradit?

234 495 495
po-pá: 09.00-18.00
so: zavřeno
ne: zavřeno